Reklama
Zaproszenie do zawarcia umowy; ogłoszenia, reklama, cenniki (art. 71 k.c.) Prawo mediów
Chcesz zobaczyć wskazówki jak korzystać z listy zagadnień? Kliknij tutaj!
- Po drzewie zagadnień można poruszać się kilkając bezpośrednio w tytuły lub zielone strzałki ( ) w celu rozwinięcia/zwinięcia listy z podzagadnieniami.
- Można przeszukać spis wpisująć w poniższej wyszukiwarce szukane słowo. Wyświetlą się wówczas wyłącznie zagadnienia zawierajace szukane słowo oraz ich podzagadnienia.
- W celu łatwego rozwinięcia lub zwinięcia całej listy zagadnień należy skorzystać z przycisku widocznego z prawej strony wyszukiwarki z napisem "rozwiń" lub "zwiń".
- Jeśli chcesz przeszukać całą bazę standardów, włącznie z ich treściami, skorzystaj z wyszukiwarki widocznej w kolumnie z lewej strony.
- Wolność wyrażania poglądów i opinii o charakterze reklamowym (reklama) (3) TK, ETPCz
- Pojęcie i funkcje reklamy (11) SN, TK, SA, WSA
- Słowny przekaz o celu reklamowym (1) TK
- Nieuczciwa reklama (art. 16 - 17 u.z.n.k.)
- Odbiorca przekazu reklamowego jako konsument podlegający ochronie przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi (1) SN
- Wzorzec przeciętnego konsumenta w przypadku reklamy wprowadzającej w błąd (7) SN
- Reklama wprowadzająca w błąd (7) SN
- Reklama ukryta (art. 16 ust. 1 pkt 4 u.z.n.k.) (1) SN
- Reklama porównawcza jako czyn nieuczciwej konkurencji (art. 16 ust. 1 pkt 2 u.z.n.k.) (1) SN
- Obejście ustawowego zakazu reklamy jako czyn niedozwolony (1) SN
- Kryptoreklama; ukryty przekaz handlowy dostawcy usługi medialnej (art. 4 pkt 20 u.r.t.) (3) SN, TSUE
- Czyn agencji reklamowej (art. 17 u.z.n.k.) (1) SN
- Zakaz reklamy i promocji napojów alkoholowych (art. 13[1]; art. 2[1] ust. 1 pkt 3; art. 45[2] u.w.t.p.a.)
- Reklama napojów alkoholowych (art. 2[1] ust. 1 pkt 3 u.w.t.p.a.) (7) NSA, WSA, SN, SR
- Granice dopuszczalnych ograniczeń reklamy alkoholu (bezpośrednie i pośrednie) (2) TK
- Zakaz reklamy i promocji alkoholu (4) NSA, SN, TK
- Informowanie o sponsorowaniu w rozumieniu art. 13[1] ust. 6 u.w.t.p.a.) (1) SN
- Zakaz reklamy alkoholu w internecie; publiczny charakter internetu, mediów społecznościowych (4) NSA, SR, WSA
- Zezwolenie na sprzedaż alkoholu przez internet; zakaz sprzedaży alkoholu przez internet (4) NSA, WSA
- Zakaz reklamy produktu niealkoholowego oznaczonego znakiem towarowym, nazwą lub innym oznaczeniem związanym z napojem alkoholowym (1) TK
- Zakaz reklamy wyrobów alkoholowych w ustawie o radiofonii i telewizji (art. 16b u.r.t.) (1) SN
- Cofnięcie zezwolenia na sprzedaż alkoholu w związku z naruszeniem zakazu reklamy napojów alkoholowych (art. 18 ust. 10 pkt 1 w zw. z art. 131 ust. 1 u.w.t.p.a.) (1) NSA
- Przestępstwo prowadzenia reklamy lub promocji napojów alkoholowych wbrew ustawie (art. 42[2] u.w.t.p.a.) (2) SR, WSA
- Kryptoreklama; ukryty przekaz handlowy dostawcy usługi medialnej (art. 4 pkt 20 u.r.t.) (3) SN, TSUE
- Kryptoreklama za pośrednictwem komentarzy zamieszczanych na portalach społecznościowych, forach czy blogach internetowych (1) TSUE
- Używanie poczty elektronicznej do celów marketingu bezpośredniego (1) TSUE
- Reklama produktów bankowych (2) SN, SA
- Depenalizacja reklamy usług prawniczych (1) SN
- Reklama i promocja gier na automatach (art. 110a § 1 k.k.s) (3) SR, SO
- Sprzedaż premiowa lub promocyjna jako forma przyrzeczenia publicznego; akcje promocyjno-reklamowe (3) SN, SA
- Krótki film reklamowy jako utwór audiowizualny (1) SN
- Dopuszczalność zakazu reklamy zabiegów z zakresu chirurgii plastycznej lub medycyny estetycznej innej niż chirurgiczna (1) TSUE
- Rozpowszechnianie w reklamie wizerunku statysty (1) SA
- Publikacja spotu reklamowego (art. 42 ust. 2 Pr.Pras.) (1) SA
- Zasady korzystania z elewacji budynku jako części wspólnej nieruchomości (reklamy, klimatyzatory, kraty)