Nieuczciwa reklama (art. 16 - 17 u.z.n.k.)
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Reklama
Chcesz zobaczyć wskazówki jak korzystać z listy zagadnień? Kliknij tutaj!
- Po drzewie zagadnień można poruszać się kilkając bezpośrednio w tytuły lub zielone strzałki ( ) w celu rozwinięcia/zwinięcia listy z podzagadnieniami.
- Można przeszukać spis wpisująć w poniższej wyszukiwarce szukane słowo. Wyświetlą się wówczas wyłącznie zagadnienia zawierajace szukane słowo oraz ich podzagadnienia.
- W celu łatwego rozwinięcia lub zwinięcia całej listy zagadnień należy skorzystać z przycisku widocznego z prawej strony wyszukiwarki z napisem "rozwiń" lub "zwiń".
- Jeśli chcesz przeszukać całą bazę standardów, włącznie z ich treściami, skorzystaj z wyszukiwarki widocznej w kolumnie z lewej strony.
- Odbiorca przekazu reklamowego jako konsument podlegający ochronie przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi (1) SN
- Wzorzec przeciętnego konsumenta w przypadku reklamy wprowadzającej w błąd (7) SN
- Reklama wprowadzająca w błąd (7) SN
- Reklama ukryta (1) SN
- Reklama porównawcza jako czyn nieuczciwej konkurencji (1) SN
- Obejście ustawowego zakazu reklamy jako czyn niedozwolony (1) SN
- Czyn agencji reklamowej (art. 17 u.z.n.k.) (1) SN