Wzorzec przeciętnego konsumenta (art. 2 pkt 8 u.p.n.p.r.)
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym Konsument (art. 76 konstytucji i art. 22[1] k.c.) Konsumenci i konkurencja
Chcesz zobaczyć wskazówki jak korzystać z listy zagadnień? Kliknij tutaj!
- Po drzewie zagadnień można poruszać się kilkając bezpośrednio w tytuły lub zielone strzałki ( ) w celu rozwinięcia/zwinięcia listy z podzagadnieniami.
- Można przeszukać spis wpisująć w poniższej wyszukiwarce szukane słowo. Wyświetlą się wówczas wyłącznie zagadnienia zawierajace szukane słowo oraz ich podzagadnienia.
- W celu łatwego rozwinięcia lub zwinięcia całej listy zagadnień należy skorzystać z przycisku widocznego z prawej strony wyszukiwarki z napisem "rozwiń" lub "zwiń".
- Jeśli chcesz przeszukać całą bazę standardów, włącznie z ich treściami, skorzystaj z wyszukiwarki widocznej w kolumnie z lewej strony.
- Pojęcie przeciętnego konsumenta (art. 2 pkt 8 u.n.p.r.) (13) SR, SA, SO, SN
- Dowód z opinii biegłego na okoliczność pojęcia przeciętnego konsumenta (2) SA, SN
- Wzorzec przeciętnego konsumenta w przypadku reklamy wprowadzającej w błąd (7) SN
- Wzorzec przeciętnego odbiorcy energii elektrycznej (1) SN
- Wzorzec przeciętnego konsumenta w zakresie postępowań reklamacyjnych (1) SN
- Wzorzec przeciętnego konsumenta towarów sprzedawanych w marketach budowlanych (1) SN
- Odbiorca przekazu reklamowego jako konsument podlegający ochronie przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi (1) SN