Zaniechania wprowadzające konsumenta w błąd (art. 6 u.p.n.p.r.)
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
Chcesz zobaczyć wskazówki jak korzystać z listy zagadnień? Kliknij tutaj!
- Po drzewie zagadnień można poruszać się kilkając bezpośrednio w tytuły lub zielone strzałki ( ) w celu rozwinięcia/zwinięcia listy z podzagadnieniami.
- Można przeszukać spis wpisująć w poniższej wyszukiwarce szukane słowo. Wyświetlą się wówczas wyłącznie zagadnienia zawierajace szukane słowo oraz ich podzagadnienia.
- W celu łatwego rozwinięcia lub zwinięcia całej listy zagadnień należy skorzystać z przycisku widocznego z prawej strony wyszukiwarki z napisem "rozwiń" lub "zwiń".
- Jeśli chcesz przeszukać całą bazę standardów, włącznie z ich treściami, skorzystaj z wyszukiwarki widocznej w kolumnie z lewej strony.
- Zaniechania wprowadzające konsumenta w błąd (1) SO
- Obowiązek udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji (art. 24 ust. 2 pkt 2 u.o.k.k. i art. 6 u.p.n.p.r.) (7) TK, SA, SN, SO, TSUE
- Pomijanie w SMS-ach informacji o organizatorze loterii (1) SA
- Obowiązek informowani konsumenta o cenie usługi uwzględniającej podatki (art. 6 ust. 4 pkt 3 u.p.n.p.r.) (1) SN
- Zatajanie informacji o ryzyku związanym z umową o charakterze ubezpieczeniowo-inwestycyjnym oraz nieprzekazywanie w sposób jasny informacji o wysokości opłat (1) SN