Obowiązek przewoźnika zapewnienia opieki, o której mowa w art. 5 ust. 1 lit. b) i w art. 9 rozporządzenia nr 261/2004
Rozporządzenie (WE) NR 261/2004 Odszkodowania za opóźnione i odwołane loty
Chcesz zobaczyć wskazówki jak korzystać ze spisu treści? Kliknij tutaj!
- Po spisie treści można poruszać się kilkając bezpośrednio w tytuły lub zielone strzałki ( ) w celu rozwinięcia/zwinięcia listy z podzagadnieniami.
- Można przeszukać spis wpisująć w poniższej wyszukiwarce szukane słowo. Wyświetlą się wówczas wyłącznie zagadnienia zawierajace szukane słowo oraz ich podzagadnienia.
- W celu łatwego rozwinięcia lub zwinięcia całej listy należy skorzystać z przycisku widocznego z prawej strony wyszukiwarki z napisem "rozwiń" lub "zwiń".
- Jeśli chcesz przeszukać całą bazę standardów, włącznie z ich treściami, skorzystaj z wyszukiwarki widocznej w kolumnie z lewej strony.
- Obowiązek przewoźnika zapewnienia opieki w zw. z odwołaniem lotu z powodu „nadzwyczajnych okoliczności” (2)
- Prawo do odszkodowania przysługujące pasażerom w przypadkach, gdy przewoźnik uchybił zobowiązaniu do zapewnienia opieki (2)
- Prawo do dalszego odszkodowania, gdy przewoźnik uchybił obowiązkom zapewnienia pomocy i opieki (1)
- Prawo do bezpłatnego zakwaterowania w hotelu w przypadku odwołania lotu (1)
- Odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez pasażera podczas pobytu w hotelu świadczącym usługę zakwaterowania (1)