Prawo bez barier technicznych, finansowych, kompetencyjnych

Niemożność doręczenia zawiadomień lub odpisu uchwały

Określenie przez zarząd przedmiotu odrębnej własności lokali (art. 42 ust.2 i 43 u.s.m.)

Wychodząc z zasady oficjalności doręczeń przewidzianej w art. 43 ust. 5 u.s.m. należy stwierdzić, że w razie niemożności doręczenia zawiadomień, lub odpisu uchwały bezpośrednio do rąk adresata np. w mieszkaniu, czy siedzibie spółdzielni, należy tego dokonać za pośrednictwem poczty i listami poleconymi pod adresem osoby, której postępowanie dotyczy. Tylko w takim wypadku istnieje możliwość awizowania przesyłki i jej zwrotu z informacją, że adresat nie podjął jej w terminie.

Wyrok SA w Szczecinie z dnia 29 kwietnia 2015 r., I ACa 1017/14

Standard: 27607 (pełna treść orzeczenia)

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.