Zakaz reklamy alkoholu
Chcesz zobaczyć wskazówki jak korzystać ze spisu treści? Kliknij tutaj!
- Po spisie treści można poruszać się kilkając bezpośrednio w tytuły lub zielone strzałki ( ) w celu rozwinięcia/zwinięcia listy z podzagadnieniami.
- Można przeszukać spis wpisująć w poniższej wyszukiwarce szukane słowo. Wyświetlą się wówczas wyłącznie zagadnienia zawierajace szukane słowo oraz ich podzagadnienia.
- W celu łatwego rozwinięcia lub zwinięcia całej listy należy skorzystać z przycisku widocznego z prawej strony wyszukiwarki z napisem "rozwiń" lub "zwiń".
- Jeśli chcesz przeszukać całą bazę standardów, włącznie z ich treściami, skorzystaj z wyszukiwarki widocznej w kolumnie z lewej strony.
- Reklama napojów alkoholowych (art. 2[1] ust. 1 pkt 3 u.w.t.p.a.) (7)
- Granice dopuszczalnych ograniczeń reklamy alkoholu (bezpośrednie i pośrednie) (2)
- Zakaz reklamy i promocji alkoholu (4)
- Informowanie o sponsorowaniu w rozumieniu art. 13[1] ust. 6 u.w.t.p.a.) (1)
- Zakaz reklamy alkoholu w internecie; publiczny charakter internetu, mediów społecznościowych (4)
- Zezwolenie na sprzedaż alkoholu przez internet; zakaz sprzedaży alkoholu przez internet (5)
- Zakaz reklamy produktu niealkoholowego oznaczonego znakiem towarowym, nazwą lub innym oznaczeniem związanym z napojem alkoholowym (1)
- Zakaz reklamy wyrobów alkoholowych w ustawie o radiofonii i telewizji (art. 16b u.r.t.) (1)
- Cofnięcie zezwolenia na sprzedaż alkoholu w związku z naruszeniem zakazu reklamy napojów alkoholowych (art. 18 ust. 10 pkt 1 w zw. z art. 131 ust. 1 u.w.t.p.a.) (1)
- Przestępstwo prowadzenia reklamy lub promocji napojów alkoholowych wbrew ustawie (art. 42[2] u.w.t.p.a.) (2)