Art. 54a.

Ustawa z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych

1. O rozwiązaniu umowy z przedstawicielem spółka, o której mowa w art. 7a ust. 1, zawiadamia organ właściwy w sprawie udzielenia koncesji lub zezwolenia w terminie 7 dni od dnia rozwiązania umowy. W zawiadomieniu spółka informuje o miejscu przechowywania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentacji w języku polskim, w tym ewidencji dotyczącej działalności w zakresie, o którym mowa w art. 6 ust. 1–3 lub w art. 7 ust. 2.

2. Spółka, o której mowa w art. 7a ust. 1, jest obowiązana ustanowić nowego przedstawiciela w terminie 2 miesięcy od dnia rozwiązania umowy z dotychczasowym przedstawicielem.

3. Zmiana przedstawiciela spółki, o której mowa w art. 7a ust. 1, wymaga zawiadomienia organu właściwego w sprawach udzielania koncesji lub zezwolenia, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy z przedstawicielem.

4. Do zawiadomienia, o którym mowa w ust. 3, dołącza się:

1) kopię umowy z przedstawicielem;

2) dokumenty potwierdzające spełnianie przez przedstawiciela warunków określonych w art. 11, art. 12 ust. 1 i art. 34 ust. 1 pkt 2 i 3; przepisy art. 35 pkt 17–19 i art. 36 pkt 17–19 stosuje się odpowiednio; w przypadku przedstawiciela będącego osobą fizyczną dołącza się dokumenty dotyczące tej osoby fizycznej.

5. W przypadku spółki, o której mowa w art. 7a ust. 1, prowadzącej działalność wyłącznie w zakresie, o którym mowa w art. 7 ust, 2, dokumenty określone w ust. 4 pkt 2 dołącza się na żądanie organu właściwego w sprawie udzielenia zezwolenia.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.