Art. 34.
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
1. W formularzu zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego zamieszcza się:
1) nazwisko i imię (imiona);
2) numer PESEL, o ile został nadany;
3) datę i miejsce urodzenia;
4) (uchylony)
5) nazwisko i imię pełnomocnika, o ile został ustanowiony;
6) adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jeżeli osoba dokonała wymeldowania z miejsca pobytu stałego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej;
7) adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego;
8) informację o wyrażeniu zgody na przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych osób fizycznych.
2. W formularzu zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego zamieszcza się:
1) nazwisko i imię (imiona);
2) numer PESEL, o ile został nadany;
3) datę i miejsce urodzenia;
4) adres miejsca pobytu stałego;
5) (uchylony)
6) nazwisko i imię pełnomocnika, o ile został ustanowiony;
7) adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jeżeli osoba dokonała wymeldowania z miejsca pobytu czasowego na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej;
8) adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego;
9) informację o wyrażeniu zgody na przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych osób fizycznych.
3. Jeżeli obywatel polski dokonuje wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu jednocześnie z zameldowaniem w nowym miejscu pobytu, wymeldowanie następuje na podstawie formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 lub 2.