Art. 45b.

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności

1. Osobie, której dane są przetwarzane w rejestrze PESEL, umożliwia się pobranie z rejestru PESEL informacji o adresie zameldowania tej osoby, przy użyciu usługi elektronicznej udostępnionej przez ministra właściwego do spraw informatyzacji, po uwierzytelnieniu tej osoby w sposób określony w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2. Informacja o adresie zameldowania pobrana w sposób, o którym mowa w ust. 1, opatrywana jest kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera:

1) imię (imiona);

2) nazwisko;

3) numer PESEL;

4) adres zameldowania na pobyt:

a) stały albo

b) czasowy oraz datę upływu deklarowanego terminu pobytu.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.