Art. 109.

Ustawa z dnia 27 stycznia 2022 r. o dokumentach paszportowych

1. Maksymalny limit wydatków z budżetu państwa w części ministra właściwego do spraw informatyzacji w zakresie zwiększonych kosztów utrzymania systemu teleinformatycznego obsługującego prowadzenie Rejestru Dokumentów Paszportowych i oprogramowania współpracującego, będących skutkiem finansowym ustawy, wynosi 53,664 mln zł, z tego:
1) w 2022 r. – 4,128 mln zł;
2) w 2023 r. – 5,504 mln zł;
3) w 2024 r. – 5,504 mln zł;
4) w 2025 r. – 5,504 mln zł;
5) w 2026 r. – 5,504 mln zł;
6) w 2027 r. – 5,504 mln zł;
7) w 2028 r. – 5,504 mln zł;
8) w 2029 r. – 5,504 mln zł;
9) w 2030 r. – 5,504 mln zł;
10) w 2031 r. – 5,504 mln zł.

2. Minister właściwy do spraw informatyzacji monitoruje wykorzystanie limitu wydatków, o których mowa w ust. 1, i dokonuje oceny wykorzystania tego limitu według stanu na koniec każdego kwartału, a w przypadku IV kwartału – według stanu na dzień 20 listopada danego roku.

3. W przypadku gdy wielkość wydatków, o których mowa w ust. 1, po trzech kwartałach wyniesie łącznie więcej niż 75% limitu przewidzianego na ten rok, wielkość wydatków w IV kwartale obniża się o kwotę przekroczenia, określając zakres ograniczeń dla poszczególnych zadań realizowanych na podstawie ustawy.

4. Organem właściwym do wdrożenia mechanizmu korygującego, o którym mowa w ust. 3, jest minister właściwy do spraw informatyzacji.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.