Art. 85.

Ustawa z dnia 27 stycznia 2022 r. o dokumentach paszportowych

Minister właściwy do spraw informatyzacji w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw wewnętrznych oraz ministrem właściwym do spraw zagranicznych określi, w drodze rozporządzenia:
1) sposób prowadzenia Rejestru Dokumentów Paszportowych,
2) sposób przetwarzania danych biometrycznych w zakresie odcisków palców gromadzonych w Rejestrze Dokumentów Paszportowych,
3) sposób przekazywania danych do Rejestru Dokumentów Paszportowych przez Straż Graniczną i Policję,
4) rodzaje statusów
– uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa danych wprowadzanych do rejestrów za pomocą obsługujących je systemów teleinformatycznych i ich ochrony przed nieuprawnionym ujawnieniem i dostępem, weryfikacji przekazywanych danych i zapewnienia właściwego poziomu technicznego systemów służących do przesyłania tych danych, konieczność zachowania danych archiwalnych, a także potrzebę zapewnienia Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego możliwości realizacji zadań wynikających z art. 35 ust. 4 ustawy z dnia 24 maja 2002 r. o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Agencji Wywiadu.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.