Art. 61.
Ustawa z dnia 27 stycznia 2022 r. o dokumentach paszportowych
1. Odbiór dokumentu paszportowego potwierdza się przez:
1) złożenie podpisu w sposób, o którym mowa w art. 32, na formularzu odbioru dokumentu paszportowego, który ma formę dokumentu utrwalonego w postaci elektronicznej;
2) potwierdzenie, o którym mowa w art. 59 ust. 2 pkt 2.
2. Formularz odbioru dokumentu paszportowego zawiera:
1) nazwę organu wydającego dokument paszportowy;
2) serię i numer odbieranego dokumentu paszportowego;
3) nazwisko i imię (imiona) oraz serię i numer dokumentu tożsamości osoby odbierającej dokument paszportowy albo informację o potwierdzeniu tożsamości na podstawie danych zawartych w Rejestrze Dokumentów Paszportowych lub odciskiem palca na podstawie art. 57 ust. 2;
4) datę odbioru dokumentu paszportowego.
3. W przypadku braku możliwości złożenia podpisu w sposób, o którym mowa w art. 32, podpis składa się na wydruku dokumentu utrwalonego w postaci elektronicznej, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.