Art. 102a.
Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej
1. Z przeprowadzonych czynności audytowych, o których mowa w art. 99a, sporządza się raport.
2. Raport, o którym mowa w ust. 1, zawiera:
1) oznaczenie organu;
2) wskazanie podmiotu podlegającego czynnościom audytowym;
3) datę sporządzenia;
4) wskazanie osób przeprowadzających czynności audytowe;
5) stwierdzenie, czy podmiot wykonał obowiązki albo nie wykonał obowiązków, o których mowa w art. 15f ust. 5 i art. 15g ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych;
6) opis dokonanych ustaleń faktycznych – w przypadku stwierdzenia niewykonania przez podmiot obowiązków;
7) podpis naczelnika urzędu celno-skarbowego lub osoby upoważnionej z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego.
3. W przypadku stwierdzenia niewykonania przez podmiot obowiązków, wyznaczony naczelnik urzędu celno--skarbowego doręcza raport:
1) wraz z całością dokumentacji obejmującej czynności audytowe ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych;
2) organowi sprawującemu nadzór lub kontrolę nad działalnością podmiotu, wobec którego podjęto czynności audytowe.