Prawo bez barier technicznych, finansowych, kompetencyjnych

Art. 175e. Dokumentowanie przeglądu wydatków

Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

1. Minister Finansów dokumentuje przegląd wydatków, w szczególności po jego przeprowadzeniu sporządza raport w porozumieniu z:
1) dysponentem części budżetowej, którego wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;

2) organem nadzorującym jednostkę, której wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;

3) Szefem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, jeżeli uczestniczył w przeglądzie wydatków.

2. Raport zawiera w szczególności propozycje zmian w zakresie jakości wydatków publicznych oraz wskazuje podmioty odpowiedzialne za ich wdrożenie.

3. Raport może zawierać propozycje zmian poziomu lub struktury wydatków publicznych.

4. Minister Finansów udostępnia raport:
1) jednostce, której wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;

2) dysponentowi części budżetowej, którego wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;

3) organowi nadzorującemu jednostkę, której wydatki (koszty) podlegały przeglądowi wydatków;

4) Szefowi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, jeżeli uczestniczył w przeglądzie wydatków.

5. Podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt 1–3, wykorzystują propozycje zmian, o których mowa w ust. 3, przy opracowaniu materiałów do projektu ustawy budżetowej.

6. Minister Finansów monitoruje wykorzystanie propozycji zmian, o których mowa w ust. 2 i 3.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.