Art. 37c.
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
1. Prezes Zakładu, po zasięgnięciu opinii Rady Nadzorczej Zakładu, ustala regulamin konkursu.
2. Regulamin konkursu określa w szczególności:
1) rodzaj obszarów technicznych podlegających dofinansowaniu;
2) termin, miejsce i formę składania wniosków o dofinansowanie projektu;
3) wzór umowy o dofinansowanie;
4) szczegółowe kryteria oceny merytorycznej projektu;
5) kwotę przeznaczoną na dofinansowanie projektów w roku budżetowym, w którym ma zostać udzielone dofinansowanie;
6) maksymalną dopuszczalną kwotę dofinansowania projektu;
7) sposób udzielania wnioskodawcy wyjaśnień w kwestiach dotyczących konkursu.
3. Prezes Zakładu podaje do publicznej wiadomości, w szczególności przez zamieszczenie na stronie podmiotowej Zakładu w Biuletynie Informacji Publicznej, regulamin konkursu oraz jego zmiany, wraz z ich uzasadnieniem, oraz termin, od którego są stosowane.