Art. 39.
Ustawa z dnia 11 października 2013 r. o wzajemnej pomocy przy dochodzeniu podatków, należności celnych i innych należności pieniężnych
1. Wniosek o powiadomienie oraz jednolity formularz służący do powiadomienia powinny zawierać co najmniej:
1) nazwę i adres siedziby lub inne dane dotyczące wierzyciela, organu egzekucyjnego, innego organu lub urzędu:
a) który wydał załączony dokument,
b) od którego można uzyskać dalsze informacje dotyczące dokumentu będącego przedmiotem powiadomienia lub możliwości zaskarżenia dokumentu będącego przedmiotem powiadomienia, jeżeli jest inny niż określony w lit. a;
2) imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, jego adres zamieszkania lub siedziby oraz inne posiadane dane niezbędne do identyfikacji podmiotu;
3) określenie rodzaju i oznaczenie dokumentu będącego przedmiotem powiadomienia;
4) określenie rodzaju i wysokości należności pieniężnych.
2. Do wniosku o powiadomienie dołącza się:
1) jednolity formularz służący do powiadomienia;
2) dokument będący przedmiotem powiadomienia.