Art. 3.
Ustawa z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej
1. Rejestr jest prowadzony w postaci elektronicznej.
2. Rejestr jest jawny. Każdy ma prawo dostępu do danych zawartych w rejestrze.
3. Do rejestru wpisuje się dostawców usług zaufania, którzy mają siedzibę lub oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oraz usługi zaufania świadczone przez tych dostawców.
4. Do rejestru wpisuje się:
1) imię i nazwisko lub firmę (nazwę) dostawcy usług zaufania;
2) adres siedziby i miejsca wykonywania działalności;
3) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym – w przypadku dostawców usług zaufania podlegających wpisowi do tego rejestru;
4) numer identyfikacji podatkowej;
5) nazwę polityki świadczenia usług;
6) rodzaj świadczonych usług zaufania;
7) datę rozpoczęcia świadczenia usługi zaufania;
8) datę zakończenia świadczenia usługi zaufania;
9) informację o wystawionych certyfikatach, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 1;
10) nazwę i adres zakładu ubezpieczeń, z którym dostawca usług zaufania zawarł umowę ubezpieczenia, okres, na jaki umowa ta została zawarta, oraz sumę ubezpieczenia;
11) informacje o zamiarze zaprzestania prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług zaufania lub zamiarze ograniczenia zakresu świadczonych usług zaufania;
12) informacje o otwarciu likwidacji dostawcy usług zaufania oraz datę jego likwidacji;
13) informacje o ogłoszeniu upadłości dostawcy usług zaufania lub oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości z przyczyn wskazanych w art. 13 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629) oraz datę zakończenia postępowania upadłościowego;
14) datę wykreślenia z rejestru dostawcy usług zaufania.