Art. 47d.

Ustawa z dnia 21 kwietnia 2017 r. o zwalczaniu dopingu w sporcie

1. Dyrektor Laboratorium kieruje Laboratorium.

2. Do zadań Dyrektora Laboratorium należy:

1) reprezentowanie Laboratorium na zewnątrz;

2) sporządzanie projektu rocznego planu finansowego Laboratorium;

3) występowanie do ministra właściwego do spraw kultury fizycznej z wnioskami w sprawie wysokości dotacji podmiotowej z budżetu państwa przeznaczonej na dofinansowanie działalności bieżącej Laboratorium;

4) sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego Laboratorium;

5) sporządzanie projektów rocznych i wieloletnich planów działania Laboratorium;

6) sporządzanie i przedstawianie ministrowi właściwemu do spraw kultury fizycznej, w terminie do dnia 31 marca każdego roku, sprawozdania z działalności Laboratorium w roku poprzednim;

7) wykonywanie innych zadań związanych z kierowaniem Laboratorium.

3. Dyrektor Laboratorium wykonuje wobec osób zatrudnionych w Laboratorium czynności wynikające ze stosunku pracy.

4. Dyrektor Laboratorium przekazuje ministrowi właściwemu do spraw kultury fizycznej informacje o przeprowadzonych w Laboratorium kontrolach. Po zakończeniu kontroli oraz po otrzymaniu wystąpienia pokontrolnego Dyrektor Laboratorium przekazuje ministrowi właściwemu do spraw kultury fizycznej, w terminie 30 dni od dnia otrzymania wystąpienia pokontrolnego, kopię tego wystąpienia oraz informację o działaniach podjętych w związku z jego realizacją.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.