Art. 54.

Ustawa z dnia 13 lipca 2006 r. o dokumentach paszportowych (uchylona z dniem 27 marca 2022 r., stosownie do U. (art. 110) - Dz. U. 2022 r. poz. 350)

1. Minister właściwy do spraw informatyzacji w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw wewnętrznych określi, w drodze rozporządzenia, sposób:

1) prowadzenia ewidencji paszportowych oraz centralnej ewidencji;

2) przetwarzania danych i informacji zgromadzonych w tych ewidencjach;

3) przekazywania danych i informacji z ewidencji paszportowych do centralnej ewidencji;

4) udostępniania danych i informacji z centralnej ewidencji.

2. Rozporządzenie, o którym mowa w ust. 1, powinno w szczególności uwzględniać:

1) terminy przekazywania danych i informacji z ewidencji paszportowych do centralnej ewidencji;

2) możliwość udostępniania – w szczególnie uzasadnionych przypadkach – danych i informacji z centralnej ewidencji w formie pisemnej;

3) bezpieczeństwo przetwarzania i udostępniania danych i informacji.

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz politykę prywatności i cookies.